Mugi Bir aydır almaya çalışıyorum ama alamıyorum hem de bilgisayar başında bekliyorum her sabah üç kere denk geldim tıkladım direk randevu bulunamadı diyor . Siz nasıl alıyorsunuz alanlar varsa aranızda bilgisayardan mı beceremiyorum telefondan mı alsam
athena1 Artık devletten bulmak zor gidenlerin çoğu özele gidiyor ,ben de gittim insanı alması gereken hizmetten bile mahrum bırakıp özele mecbur bırakıyorlar