Hamileliğimin 30. Haftası 30 +4 sorum şu ki biraz yürüğüş yaptığım zaman ellerim davul gibi şişiyor oturup uzandığımda şişi iniyo bugün oldu daha önce hiç olmamıştı yürüyüş dediğimde evin içinde günlük işleri yaparken yürümek bi anda şişiyor yüzüğümü bile takıp çıkaramıyorum uzanınca şişi iniyor