kedisis Ya hergün kilo alıyorum. Neden bilmiyorum riskli gebeyim yattığın için daha 34 haftada 25 kilo aldım moralim çok bozuk. Nasıl gidecek bu kilolar..
Daisyy000 kedisis Emzirme benim kiloma etki etmedi. Ben çok spor yaptım ancak o şekilde verebildim. 26kg almıştım. Şimdi 34 haftalığım 20 kg aldım yine
adatuna kedisis karbonhidratı tatlı meyveyi kesin mutlaka kilolar gidiyor ama insana yük biniyor maalesef Ben 18 ay geçmesine rağmen 5 kilosunu verememiştim
busrasya2334 kedisis ilk gebeliğimde 74 ile hamile kaldım 86 ile doğuma girdim şuan kızım 1 yaşında 60 kiloyum
PapatiA yagmurum3001 bunu diyenleri gerçekten anlamıyorum bendde emziriken kilo verdim hatta 20kılo aldıysam 30varı verdim bırakıncada almadım ama hareketli oldugum için sanırım çok yağlı yada hamur işi yiyorsunuz o sebeble olabılır
Daisyy000 kedisis Sadece 4 kg gitti bebek zaten 3650 doğdu. Bunlar biraz yapisal ben kolay alan zor veren bir insanım. O yüzden biraz zor verdim
ebrudefnee kedisis ben ilk aylar baya düştüm ama sonra hiç bi fark olmadı kilomda diyet yaparak zayıflamaya çalıştım
kedisis Deleted33000 53 kiloydum şimdi 77 nasıl bu kadar kilo alabildim şaşırıyorum kendime ve daha 3 haftam var 😀
1oglanannesi kedisis bence aldırıyo emzırınce acıkıyosun yıyosun yıne acıkıyosun yıyosun 😄 ıkı uc kısılık yıyoaun bazende iştahın azsa veya yemek yemeye vakıt bulamıyosan emzırırkek zayıf duse bılırsın ama
kedisis Deleted33000 evet canım doğuma. Ama ben hep yattım yedim. 23. Haftamdan beri erken doğum riskim vardı şuan 35 haftalık oldum Allah’ıma sukurler olsun ki
Deleted33000 kedisis ay canım benim inşallah vaktinde sağlıkla ve kolaylıkla kucağına alırsın bebeğini