merve02312 Kızlar doktorlar kese cok düzensiz sağlıksız gebelik kürtaj ol dediler bi doktor 1 hafta daha bekle kalp atışı olmazsa kürtaj dedi yolk varmış sizce düzelebilir mi kese 5 kasımdan beri ayni bozuk
melikeetrcnglr merve02312 benim kese düzgündü ama yinede doktorlar anlıyor aksilik olduğunda. Yolk geldi ama bebek gelmedi düşük başladı
ucigdem merve02312 düzensiz kese ise düzelmez bende öyle olmuştu 1 hafta bekledım hem kalbı Durmuş ve kürtaj olmustum 8 haftalıktı çok geçmiş olsun
efinays merve02312 benimde 5. haftamda sağlıksız gebelik 1 hafta bekle olmasa kürtaj dedi hatta istersen hemen kürtaj yapalım zaten düşer dedi ve o kadar olumsuz konuşmuştu ki doktor hiç ümit olmadığını söylemişti. ben 1 hafta beklemeyi tercih ettim ama o 1 hafta psikolojik olarak ağlamaktan mahvolmuştum. bi arkadaşım başka doktora gitmemi söyledi fakrlı doktora gittim kürtajdan bi gün önce. doktor bana her şey çok iyi dedi düşük tehliken var evet ama kese güzel yerleşim yeri güzel kalp atışını 7. haftada duyarız bile dedi. ve biz şu an 15 haftalık olacağız. demem o ki lütfen farklı doktora gidin. çok iyi araştırın çok iyi bi doktora gidin.
Glhayat_54 Benimde öyle olmştu her hafta kontrole gidıorduk, son kontrolde kese gittikçe bozulmaya başlamış, kürtaj olmştum. Pataloji sonucunda da mol gebelik olduğunu öğrenmiştim…