Benim 31. haftamda kilo 2.100 cıkınca ilerde bulmuştu..
ilk seker yüklemesini ve tansiyonu sormştu doktor..onlardada sıkıntı cıkmamıştı 39.haftam geldiğimde yine bebek önde gözüküyordu ve alttanda muane edince acıklık görünce doğum için yatışım oldu biraz daha beklesetlerdi demekki doğuramazdım heralde 3.800 ile doğdu bebeğim.
Ama 33. haftasınız sizinki bence normal gözüküyor