bebek135 Beta hcg artışım güzel cuma günü 134 pazartesi 490 bugün baktırdım 1700 yarın doktora gitsem kese görünürmü acaba
GencbirAnne_1 bebek135 Herkeste farklılık gösteriyor diye biliyorum karından gözükmese alttan muayene ile gözükür tahminen.
ghostty bebek135 benim 1900 küsür olduğunu gördükten 3 gün sonra alttan muayene olarak keseyi gördüm. 5+2 idim🤗
bebek135 ghostty bende şuanda 4+5 bakalım bugün için doktora randevu aldım gidicem göremezse haftaya gideriz mecbur ☺️