Aylinfatma_01 ya boşverin ne olacak, önünüzdeki günlere odaklanın. Bundan sonrası da tekrar gelmeyecek, önümüzdemi günlerde çekersiniz bol bol 😊
Evet lohusalıkta insan bazı şeylere çok takılıyor ama bu da hormonal ve geçecek bir süreç merak etmeyin. Her önünüze odaklanın her konuda. Evet büyürken bebekliklerini özlüyorız ama inanın her geçirdiğimiz gün ayrı güzel ayrı kıymetli.
Oğlum 6 yaşında oldu, yaptığımız sohbetleri hiçbir şeye değişmem şimdi. Ama tabiiki bebekliğini de özlüyorum. Bu insani bir duygu, barıştım bununla 😊
Hastanede isimli kıyafet mevzusuna ben 2 çocuğumda da kendi isteğimle girmedim açıkcası, o yüzden asla takılacak bir mevzu olmadığını düşünüyorum. Bol bol selfienizi çekin, etrafınızdakilerden fotonuzu isteyin aynı hatıra. 😊