senemtolga Bacılar 12+5 gunluk oldu yavru kuşum bin şükür tahmin yapan varmi? Sizce ne ? babamiz Aralik 5 te yanimizda olacak o zamana kadar öğrenmek yok. O zaman özelden baktiracagiz inşallah 😍 @Sarfaraz_17 siz erkek dediniz hala ayni fikirdemisiniz acaba :) @Elamomy
senemtolga Ust esmaatay yaa teşekkür ederim amin cumlemizin ki inşallah 🥰 2 Oğlum var gon ister kiz olsun ama sorun yok hepsi benim canimm canimm cok heyecanli ya
senemtolga Brvn_pkmm ben esim gelene kadar devlet takipliyim devlet soylemiyor ama 12 ve sonrasinda ozelde belli olur bence gosterirse yavrun tabi
senemtolga kurtoglucnr ben hic anlamiyorum guzelim yorum yapamiyorum o yüzden sağlıkla gelsin inşallah 🥰
senemtolga Meryem-7927 guzelim ben anlamıyorum hic ama kese yuvarlak sanki yivarlak keseye kiz diyorlar diye öğrendim burada ben ☺ sağlıkla gelsin inşallah
senemtolga Meryem-7927 Rabbim gonlune gore versin inşallah. En basta sağlıklı sihhatli olsun inşallah 🥰