iremmomi 7.5 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı kalp atışını duyacaktık fakat bebek küçükmüş duyamadık haftaya bir daha gideceğiz eğer yine duymamazsam kürtaj olurmuş sizde yaşayan var mı bu durumu
nergiss123 iremmomi Biz de 6.haftada duyamamıştık 8e girerken duymuştuk. Rahat olun inşallah 1 hafta sonra duyarsınız.🥰
buurrcuu Bende dün doktora 6+1 di gittiğimde. Bebeğin kalp atışını geçen hafta kendisi duymuştu. Bu hafta duyamadığını belirtti. Kalbi durmuş. İlaçlarını kesip kendi kendine düşük yap dedi. Sonra da tekrar beta istedi. Bende onun söylediklerine inanmadım. İlaçlarımı kullanmaya devam ediyorum. Beta verdim değerim yüksek çıktı. Ve embriyo geçen haftaya göre %80 gelişme göstermiş. Başka bir doktora gidicem.
Hamiske Henüz erken olabilir, mutlaka duyarsınız inşallah, duyamazsanız da haftaya başka bir doktora daha görünün
buurrcuu Hamiske bende öyle düşünüyorum. Çünkü hamileliğe dair bütün belirtileri yaşıyorum. Kanamam yok. Lekelenmem yok. Ağrım yok. Beta değerim düşük olsaydı bebek gelişim göstermezdi. Bir de testin sonucu düşük çıkardı.
Glhayat_54 İnşallah duyarsınız ama ters bi durum olursada üzülmeyin vardır Allahın bi bildiği… Kürtaj korkulcak bsey değil uyuttukları için hissetmıosun uyandığında hersey olmş bitmiş oluyor.. Ama ilaç veripte düşüklük yaptırırsa bence kabul etme cünkü cok ağrılı bi durum oluyormuş ve içinde parca kalma ihtimalide varmş kalırsa eğer kürtaj olman gerekıo ..
buurrcuu Düşük yapmam için herhangi ilaç vermedi. Kullandığım ilaçları kesmemi istedi ve böylelikle kendi kendine düşecek dedi.
buurrcuu nergiss123 bir şey sormak istiyorum. 8.haftaya kadar doktorunuz sizden beta hcg testi istedi mi?
buurrcuu Benim betam dün 26648 di. Bugün 24887 çıktı. Doktorum ilaçlarımı kesmemi istedi az önce arayıp. Kendimin düşük yapacağını belirtti.