esrafi5 merhaba öncelikle çok geçmiş olsun inşalla sağlıcakla doğar bebişiniz. Benimde çok fazla kanamam oldu. Dedim bebeğim gitti. 😞 ecopirin kullanıyordım bende doktora gittiğimde bebek iyi dedi kalp atışını dinletti. Progestan ignesi ve hapına başladık tekrar. Doktorum perinatolog. Kafamı karıştıran şey, doktor bana ecopirini kes demedi. Ben mesaj attım ecopirine devam etmeli miyim diye, ben dedikten sonra keselim dedi. Kafam çok karışık. Başka doktora görünmeli miyim, emin olamıyorum. Yani ben sormasaydım içmeye devam edecektim. 13. Haftadayız ve çok korkuyorum hala kanamam var lekelenme gibi ama onunda 1-2 güe kesilecdğini söyledi.