Ayselarel Kızlar 31+5 günlüğüm ve şuan başlayan bi kaşıntı var vucudum da ne olabilir bi tahmini olan varmi 🤔
Aslim Ayselarel bende Bu durumdan ötürü biraz önce sırf bu yüzden hastaneden geldim.hart hurt.kasiniyorum ya çıldırıcam.dercede özellikle gece başlıyor kan verdim.sonuc yarın cikacak
Gry Bende 27. haftadayım 1 aydır saç diplerimde kaşıntı var. Doktoruma sordum normal dedi. Olabilir dedi.😕
Denizim Ya benimde yuzum cok kasiniyor,ozelliklede kaslarim cok fena🙈 ve nerdeyse aylardir boyle,banada doktorummevsimden kuruyor bol nemlendirici sur diyor suruyorum ama sanki ise yaramiyor
secl-ahmet Benimde ellerim karin bölgemde oluyor doktor tahlil verdi karin bölgesindeki cigerden kaynakli olabilir dedi
Ayselarel secl-ahmet yaa ne zman çıkarsa sonuç bana yazarmisiniz benim de şimdi karin saten catliyorduda el ayak vücut başladı
Aslim Ayselarel aynen ya geceleri başlıyor kaşıntıya utanıyorum bu gece hiv.uyuyamadim hastaneye gittim.bugun dayanamadim sonuç yarın bakakim
Bsrayldrm Ayselarel benimde geceleri yata yatınca başlıyor bacağım da bacağım bitiyo göbeğim göbeğim bitiyo başka bi yerim artık uykusuzluktan bayılmana kadar her yerim kaşınıyor😊😊
secl-ahmet Ayselarel Tabiki yazarim safra asitleri tahlili yapti bunun icin devlet hastaneleri yapmiyor bu tahlili aklinda bulunsun seninde
secl-ahmet Ayselarel Canim sonucumu bugün aldim 1.97 cikti ilac filan kullanmama gerek yokmus alerjik olabilir dediler baharati filan yasakladi doktor . Sende istersen bir baharati filan kullanma hala devam ederse bir konusursun doktorunla
Aslim secl-ahmet evt sahra için bende.tahlil verdim kaşınan bölge.elim baş parmagimin iç.kismi ayağımın üstü bacak kol karinn
Ayselarel secl-ahmet çok geçmiş olsun umarım geçer nasıl bi tahlil yapıldı kan mi alınıyor ne kadar ucreti
secl-ahmet Doktor bana karin bölgendeki kasinti ne kadar oluyor diye sormuştu karacigerle alakali olabiliyormus ama cok şükür benimki alerjik cikti dikkat ediyorum simdi bazi yediklerime sende biraz agir yemeklere dikkat et hamilelik zaten kolay degil bide böyle seyler insani yipratiyor atlatirsin inşallah biran önce
secl-ahmet Ayselarel. Cok teşekkür ederim. Evet kan tahlili devlet hastaneleri yapmiyormus ssk oldugu halde 99 tl sadece bu tahlil icin ödeme yaptik idrar tahlili falan vermisti bikac daha kan tahlili onlari devlet hastanesinde yaptirip sonucu goturdum doktora
Ayselarel secl-ahmet bende şubatın sonunda kontrolum var eğer fazla olursa gidicem olmazsa ins suabtta gider soylerim ins
Bsrayldrm Ayselarel 28 olduk bu hafta böyle normalde sadece karnım kaşınıyordu küçük küçük. Sivilceler çıkıyordu çildim yağlı bide yağ falan sürüyoruz ondan herhalde aam eğer göbeğim kapalıysa mutlaka kaşınıyor dışarda özellikle bu soğuk havada montumun önünü açtırıp kaşıyacak kadar🤣 şimdi yatınca vücudumun her yerinde başlayınca böyle tik gibi her yanımı sarıyor😆😆
Ayselarel Bsrayldrm yaa kıyamam bende 32 haftaligim daha Bu hafta başladı göbeğmde vardı kaşıntıda vucudumdada başladı zor yatryum valla allah yardımcımız olsun ya analık zor 😉