Kızlar en geç kaçıncı haftaya kadar değiştiren var? Bazı doktorlar laf ediyormuş sanırım. Biz 25+3 üz şuan . Normalde özelde takipliyim , doğum devlette de olabilir biraz süreç belirleyecek tabiki de , sanırım yeni yönetmeliğe göre devlette 3-4 kez minimum takip yapılması gerekiyormuş devlette doğum yapabilmek için . Özelde buhar odasına alıyorlar bebişi herhangi bir sıkıntısı olmasa bile, bebek memeden soğuyor ama gideceğim devlet hastanesinde her annenin yanına o cihazdan getiriyorlar yakın zamanda arkadaşlarım doğum yaptı memnun kaldı . Bir de maddi boyutu var işin tabii. Kısaca en geç kaçıncı haftada değiştirebilir ?