SuEr_Tu1512 Gulo06 Benim bebeğim 38+3te planlı sezeryanla doğdu. 3300grdı. Doğcağı gün gece sancım başlamıştı, sabahına doğum var diye acile gitmedim. Doktor bile denk gelmiş dedi🤷♀️
Brknfun Gulo06 36+5 da 3350 🧿🪬planlı sezeryan 39. Hafta dedik ama doktor daha erken olabilir bir hafta önden gidiyor bebiş dedi🙏
Ys35 sezenyasemin sıcak su hurma yürüyüş vs ama o vaktinde gelecek biliyorum nerden biliyorsun deme 3. Gebeliğim 😃
sezenyasemin Ys35 Benim ilk doğumum olacak doktor doğum kanalına girdi dedi sadece hurma biraz da yürüyüş yapıyorum onun dışında fırsat buldukça uyuyorum bebişli hayat için hazırlık 😅
-2024 39+2 bugün gittim 3.630 olmuş beslenmeyi azalt dedi doktorum bende son zamanlarda cok yemeğe başladım duramiyorum 37. Haftada 3.200 dü
Gulo06 -2024 aynı bende çok yiyorum annemde diyor biraz az ye ama napım çok çabuk açıkıyorum 37 hafta da 3200 demişti şimdi yarın kaç olmuş bakıcam
Biikubra -2024 bende 35. Haftada gittim 3.200 dü beslenmeyi biraz azalt dedi 2. Doğumum normal doğum bakalım ne zmaan gelecek bekliyoruz
Ipekkseren1 Gulo06 38+3üm yarın doğumum var hayırlısıyla pazartesi 3050 gramdı bakalım ne kadar doğacak