mavi123_ borulcem bizde aslında adet tarihime göre 32+4 ama gelişimi bir hafta önde olduğu için 33+4 oluyor 2240 dedi
mavi123_ Annesii66 bir hafta önde dedimi size? Bizde 2240 grm 44cm bir hafta önde dedi 33+4 le uyumlu dedi
Annesii66 mavi123_ evet 33 ile uyumlu dedi şeker yüklemesi istedi ama yaptırmıycam ilk kızımda hep bir hafta öndeydi şeker yüklemesi yaptırmıştım bir sorun yoktu
mavi123_ Annesii66 benim Dr şeker yüklemesini karşıyım dedi benimkide şekerden şüphelendi sadece açlık tokluk testi yaptırdı çok şükür temiz çıktı genetik yapısıyla alakalı ozaman dedi
sari_papatyam mavi123_ benim 30. Haftada yaklaşık iki kilo diyete başlattı doktor şekerden etkileniyor olabilir diye🥲
mavi123_ sari_papatyam bir hafta önden gitmesi problem değil ama daha fazla kilo da iyi değil bebeğin sağlık açısından da