Şuan 32+2 haftalığım artık iki hafta bir kontrolüm doktor 37. Haftada anestezi testlerini yapıp gün vereceğiz dedi ilk doğumum sezaryen olmuştu mecburi onda planla olmadığı için böyle birşey yapılmadı birde belden uyuşmamıştım ilk doğumda genelle yaptım doğumumu nedir anestezi testi
Yapılan var mı