Rumii22 ben de bu ay aldım eezy s twist 2 yi. Aton b2 puseti aldım bide. Henüz doğum yapmadığım için kullanmadım. Arkadaşlarım çok memnun olduğu için tercih ettim. Sürüşü ve manevraları çok hafif. Hamile halimle kendim kapatıp açabiliyorum. Ağırlığı da bence iyi. 8 kiloydu sanırım. Bir çok insan yanları açık oturma yeri dar diyor ama beni rahatsız etmiyor. Açıkçası kullanan arkadaşlarımdan da hiç şikayet duymadım