elifek Bugün 5+5 haftalık oldum. 2 gündür belirtilerim kayboldu. Göğüs hassasiyetim, kasıkta çekilme, mide bulantım, koku hassasiyetim. Korkmalı mıyım?
glnzkrkmz elifek korkulacak bir şey yok arada olur öyle şeyler .bazen belim ağırır bazen ağırmaz bazen midem bulanır bazen bulanmaz .yani olağan bir durum🧚
buse76 elifek bende 7+1 deyim bir gün bulantım oluyosa diğer gün olmuyo kasık ağrım bugün varsa ertesi gün yok oluyo bunlar normal kanama vs olmadığı sürece korkma belirtiler bir gider bir gelir bende senin gibi korkuyorum doktora sorduğumda aktik bir kanama yoksa korkma demişti
zfrnemos elifek cok yenı henuz ben 8 haftaya kadar şişkinlik gaz sancısı dısında belırtım yoktu normal belırtılerın o kadar erken baslaması bence psıkolojık dıye dusunuyorum ve zaten allah korusun dusuk olsa belırtıler hemen kaybolmaz 2 hafta ıcınde vucuttan atılıyo hormonlar anca dusuyo sadece azalma olur
Bebekkuzu Ya insanları korkutmayın Allah aşkına belirti bu bir güm gelir bir güm gider acilde ne yapacaklar
elifek Randevu günüme 8 gün var. Kanamam lekelenmem yok beklemem mi en sağlıklısı yoksa doktora mı gitmem karar veremiyorum
aylinn23 elifek canım ben düşük yaptığımda öğrendiğim günden itibaren kaşık ağrısı batma yaşadım ama çok siddetliydi yani korkma agrım bi sıkıntın yoksa bi durum yoktur Allah’ın izniyle inşallah içini ferah tut arkadaşın dedıgı gibi hamilelikte bazen çok şeyler hissedilir bazen yokmuş gibi gelir allah sağlıkla kucagına almayı nasip etsin ☺
defnoloj Benimde öyle oldu öğrenene kadar belim çok şiddetli ağrıyordu. Öğrendim bir hafta geçti yani 5 haftalık oldu bel ağrımda kayboldu. 😬
elifek emelllllktlu merhaba, telefonumda ki sorundan dolayı göremedim bildirimi. Çok şükür şu anda 9+3 haftalığım kanama + lekelenme yok. Başlarda çok ağır geçirdiğim belirtiler tamamen kesildi. Hiç belirtim yok ama 3 gün önce doktorum sağlıklı olduğunu söyledi.