Kızlar bana yardım edermisiniz benim sağ yumurtalıkta 7 cm solda 3 cm civarı iki tane çikolata kistim var ikiside rahim arkasında ymurtalık ile birlikte yapışmş durumda doktor tüp bebek dedi denedik 11 tane ymurta toplandı ama malesef sadece 2 tanesi embriyo oldu ve trasfer oldum tutmadı şimdide tekrar doktor tüp bebek diyor ama maddi olarak imkanımız yok malesef ameliyatta etmek istemiyor çünkü olursam bir daha annem olamazmışım… bu durumu yaşayıpda ameliyattaız çözüm bulan oldumu kistti küçültebilrmiyim nolur yardım edin