Bebeki12 kardeşim öncelikle geçmiş olsun. Allah şifanı versin. Nişanlıyken sağ ve sol kısmımda 9cm ve 5cm büyüklüğünde 2 tane çikolata kistim olduğunu öğrendim. Düğüne 9 ay vardı. 8 ay boyunca Dıanomet isimli kadın doğum ilacı kullandım bir de biraz pahalıydı ama aşırı faydaısnı gördüğüm antioksidan Dım plus. Bu dımin anamaddesi kara üzüm bu arada. 8 ay boyunca beslenmemi değiştirdim. Amacım yumurta kalitemi arttırmaktı az olsun ama sağlıklı olsun istedim. Brüksel lahanası brokoli ve YABAN MERSİNİ yedim haftada 3 kez. Kistlerim 6cm düştü biri 2 cm. Ayrıca yürüyüş yapıyordum. Evlendik, şehir değiştirdik çocuk denemeden önce yaşadığımız yerde kaplıca var 1 ay boyunca hergün kaplıcaya girdim ve 2. Denememizde gebe kaldım. Şuan 23 haftalık hamileyim. Doktorlar bana direkt tüp bebek ya da alternatif üreme yöntemlerine bakalım demişti ama Allah her şeyi bilir. Vücudunu kontrol edebilirsin yönlendirebilirsin. Ümitsiz olma, Allah yardımcın olsun sana dua edeceğim….