Rumii22
Rumii22 benim karnımın sağ alt kısmında bıçak batması gibi sızı keskin bi ağrı vardı kasıklarıma ve ayağa kalkınca bacaklarımın iç kısmına vuruyordu ve karnım sürekli taş gibi kasılıyordu normaldir diye 1 hafta falan bekledim sonra kendi normal kontrol günümde doktoruma geldim ağrımın olduğunu da söyledim ultrasonla baktı önce ve bebekle alakalı bir sıkıntı olmadığını söyledi nst çekti sancı da çıkmadı belki idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi kan idrar verdim doktorum doğuma girdiği için dün görüşemedik sabah mesaj attım kan sonuçlarımı sormak için ve ağrımın devam ettiğini söyledim . Gel hemen alttan muayene edelim dedi ağrın varsa . Çıktım geldim alttan elle ve ultrason cihazıyla baktı dün yoktu ama bugün rahim ağzında açılma var dedi hemen yatoşını yapalım ciğer geliştirici vuralım 2 doz ve kontrol altına alıp olabildiğince doğumu durduralım geciktirelim dedi yattım işte şimdi bekliyoruz bakalım ağrı kesici vermişlerdi ağrım kesildi nst de çekiliyorlar bir sancı görünmüyor şuanda . Bir doz verdiler ciğer geliştirici ikincisini de yarın verecekler duruma göre bakacağız inşallah kızım biraz daha sabreder daha minnacık ya 🥲🥲🩷