Çok üzüldüm bende 7 haftalık bebeğimi kaybettim. 2 Ağustosta düşük yaptım. İlk adetimi 4 Eylülde oldum. Bence test için biraz daha bekleyin düşük sonrası adet düzensizliği oluyor rahmin toparlanması için biraz zaman gerekli sağlıklı gebelik için en azından 2 3 kere güzel güzel adetinizi görün ❤️