ozlemyilmaz60 Kimyasal gebelik geçiriyorsun canım yakın zaman da adet olursun benim de başıma geldi beta düştükçe kanama başlıyor
ozlemyilmaz60 aslicetinn evet canım üzülme desem de üzülürsün ama benim doktorum şöyle demişti sağlıksız olduğu için düşüyor sağlklı olsaydı kimyasal olmazdı benim başta 12 23 sonra 18 çıktı ve 2 gün içinde adet oldum
aslicetinn ozlemyilmaz60 üzülmüyorum bu ikinci çocuğun olacaktı nasip ağrım felan da yok ne olur bilmiyorum
lotusflowers Yani bu değer kimyasal gebelik ama testi başka yerde vermişsiniz belki bir ihtimal bu yüzdenmidir diye düşünüyorum. Testi aynı yerde aynı saatte vermek gerekiyor genelde
aslicetinn lotusflowers aynı yerde versem de bu kadar fark olup oynayacağını sanmıyorum 20 çıktı orda aynı yer de 40 çıkacak sanmam 🙃
ozlemyilmaz60 aslicetinn hiç korkma canım daha ilerlediğinde düşseydi belki doktor gerekebilirdi ben bunun için bile şükrettim sıfırlandığın da kanaman başlayabilir
aslicetinn ozlemyilmaz60 yaşadım ilk gebeliğim de kürtaj oldum 8 haftalıktan çok zordu kalp atıslarını dahi duymuştum öyle daha üzülüyor insan ve zor oluyor baya