Bende 14+4 teyim şuan ve 13. Haftanın başından beri diş etlerimde aşşşırı yoğun bi ağrı var kulaklarım başım da beraberinde ağrıyor sıkça fırçaladım günde 3-4 kere fırçaladım büyük ölçüde azaldı ağrı kesici olarak da parol ama son çare olarak gördüğüm için kullanmadım hiç çok geçmiş olsun ❤️