bebisleben Kızlar benim bulantım ilk 3,5 ay hiç olmadı oh ne güzel diyordum 16.haftayı geçtik 2 haftadır iki güne bir kusuyorum başlarda olmayıp şimdi olması normal mi bi de hep aynı saatte oluyor bulantım 🫢
GencbirAnne_1 bebisleben Normal canım 22 haftalık olucam hâlâ ara ara kusuyorum buna bi çare yok 😂 sağlıkla gelsin bebişin 🤗
edaabykl bebisleben bende ayni ilk uc ay asla bulanti kusa vs olmadi suan 3 bucuk aylik oldu 2 haftadır bulanti kusma yaşıyorum 😑 diyorum cogu kisinin basta baslar benimki ortalarda başladı 🫣
happyfuture Bende aynı haftadayım dün prilam içmedim çok kötü oldum onyzd kullandım az önce dil altına yerleştirilip yutuluyormuş ben normal ilaç sandım suyla beraber yuttum bir şey olur mu kızlar? İlk kez bu ilacı kullanıyorum doktor çok kötü olmadıkça kullanma dedi
Elisa0110 happyfuture doktor bana da vermişti onyzd ama eczacı ağır Bi ilaç olduğunu söylediği için kullanmaktan vazgeçmiştim
edaabykl bebisleben valla yüzüm trafik kazasi gecirmis gibi kusarken cok sıktım kendimi sanirim damarlarim hep catladi yuzum benek benek dolaniyorum 😄😑🫣