Meraba arkadaşlar. Biraz uzun olacak ama kafam çok karışık. Lütfen okuyun. Ben 2 buçuk sene önce ilk doğumumu yaptım. Doğumda epizyotomi açtılar. Malesef devlette yaptığım için tabiki çok ilgisizlerdi. Bana şu zaman tekrar kontrole gel demediler benimde ilk zaten tecrübesizim gel diyen olmadığı için gitmedim. Ama 20 günlük olunca dikişlerimde açıklık olduğunu farkettim. İki dikişlik yer tam ağız kısmından açık kalmıştı. Sanki tutmamış düşmüştü dikiş. (Bu arada kendimi hiç zorlamadım ağır iş yapmamıştım ama niyeyse tutmamış dikiş) Bu sefer özele göstermeye gittim. Doktor bana evet açılmış ama 40ın çıksın öyle gel dikelim dedi. Bende 40ım çıkınca geldim ama aynı doktoru bulamadım orda başka bi doktora girdim söyledim. 40ım çıkınca dikilecekti dedim. Oda bana dediki “benim bunu dikmem vajinal estetiğe girer. Onuda yaparsam bidaha normal doğum yapmamalısın” dedi. Bende normal doğum taraftarı olduğum için kaldı öyle. Başka doktorada gitmedim. Yani aslında bi sorunum yok şu an. İlişkide falan bi bolluk hissetmiyoruz eşimde bende. Hatta daha yeni gelin gibi zorlandığım zamanlar çok oluyor. Görüntüdede çok aşırı belli değil. İncelenirse farkediliyor azıcık. Ama yinede orada 2 dikişlik bir yerin açık kalması düşüncesi beni çok rahatsız ediyor. Şimdi ikinciye hamileyim. Bu sefer tamamen müdahelesiz bir doğum istiyorum. Ama bir yandanda orası tekrar dikilsin istiyorum. Acaba dikilmesi için tekrar epizyotomimi açılması gerek yoksa böylecede dikebilirlermi doğum sırasında. Yada artık dikiş tutmazmı bu saatten sonra. Bilgisi tecrübesi olanlar yazarsa sevinirim