busra34__ [silindi] o kek yapan benim 😂Xiaomi var bende de sufle yaparım kek yaparım kurabiye denemedim bir sanırım onu da deniyim kestane yaparım ısıtma işlemlerinde kullanırım tavuk köfte vs de ztn gayet iyi yapıyor ama ben patates ayarını bir sevemedim yani patates bence kızartma olmalı böyle çok uzun sürüyor pişmesi onun haricinde koku vs yapmıyor
[silindi] busra34__ o markayı bende begendim kullananlar filan çok memnun ama kız kardeşim bana yurt dışından getirmişti orda para verme diye dkfjelfj bende baya bi eşyayo ordan getirttim ona o almasayfı bende ya philips ya da xiomi filan alırdım gerçi şu aralar ninja diyr bi markada var fkdkfle gözüm hepsine takıldı hepsinden istiyotum fkejfj
[silindi] busra34__ kız nasıl yapıyorsunuz ya öfff cjddkd kuşlar benide alın. İnst ettim bu hafta sonu o makineye son bir hak veriyoruö ckddkek
[silindi] Bbgg kestane çok mantıklıymış hiç aklıma gelmedi ckdkd bende kumpir yapıyordum o çok güzel oluyordu
[silindi] daisy__ dkfkejddl ya benim kız kardeşim kaç yıldır kullanıyor birde onun cocuklar filanda var çok pratil oluyor diyor oda aynı markaydı geçenlerfe artık makinenin ömrü bitti bu sefer gitti aynı markanın ikilisini aldı hala kullanıyor fkdjfld o kullanınca çok kıskanıyorum cjdjkfe bende yapmak istiyorum ama olmuyor :(
daisy__ [silindi] bacım cidden psikolojimi bozdu mutfağa ne zaman girip görsem makinayla kavga ediyorum söve söve eşim bazen karı kafayı yedi diye tepemde dua okuyor ona da ayrı sinir oluyorum makina benim bütün sinir sistemimi kaynanam gibi bozdu sanki kadın kendi ruhunu makinaya geçirmiş gibi bi his var içimde yarabbim ya
DuruDefne_mommy [silindi] marka kaynaklı olduğunu düşünüyorum çözüm olarak kullanmamakta buldum ben 🤣
busra34__ [silindi] ,😂😂ben genelde paşabahçenin sufle kabıyla yapıyorum o yoksa da paşabahçenin genelde kaselerinde pişiyor en olmadı şu yuvarlak güveç kaseleri var onda yapıyorum normal nefis yemek tarifleri veya xiaom inin kendi uygulaması var ordan da tariflere bakıp yapıyorum kestane de çok güzel oluyor cidden ayrıca buz çözdürme özelliği var ben onu da kullanıyorum bazen
[silindi] Bbgg ay canım çekti gkdkfö sufle çok sevip yapıyorum tencerede filan ama airfreyde koku gelir diye hiçbirşet yapmadım anca benim kocanın kumpirlerine yaradı fjdkckd
beautymom [silindi] bende Philips kullanıyorum gri olanını çok memnunum hiç koku yapmıyor benimde 1sene oldu
Iraz edannnnur benimde xiaomi fakat patatesi hiç güzel yapmıyor birdiğin fırınlamadan da kötü oluyor arada biber filan kközlğyprum patlıcanda çok başarılı olamadım haricinde bişi yapmadım si be yapıyorsunuz
edannnnur Iraz dondurulmış patates olduğunda çok güzel yapıyor . Benim yaptıklarım : Tavuk kanat, köfte , börek, sufle, kek , dondurucudan çıkanları ısıtma, patlıcan , biber közleme genelde bunları yapıyorum
greybrde [silindi] kısa sürede pişiriyor ne kadar sağlıklı olabilir ki elbette kokusu oluyordur ablanız alışmıştır bence artık.. bekar evimde kalanlar yani tek kişi yaşayanlar veya köy evi bağ evi olanlar için partik koca fırın çalıştırmaya gerek yok ama koca bir aile olupta alanları anlamış değilim