54sema merhaba canım bende anksiyete hastasıyım bir haftadır inanılmaz çarpıntı huzursuzluk ve iştahsızlım yaşıyorum doktorumla konuştum psikiyatriye git b grubu ilaçlar veriliyor bebeğe bir zararı yok dedi bende kendimi hazır hissedersem gideceğim benim bir de ileri hafta kaybım var en ufak bir şeyde bebeğe bir şey mi oldu olacak mı delirecek gibi oluyorum sen de git bence lustral tarzı ilaçlar veriliyormuş