kızlar yaşayan var mı antibiyotik kullanıyorum toz kullanıyorum dün geceden beri çok ağrım var belimin yanları böbreklerim kopuyor resmen çürümüş de üstüne yatmışım gibi azalacağına giderek artıyor sanki siz nasıl atlattınız bu illeti cok kötüyüm su an