Kızlar komşunun kızı vardı daha 15 yaşındayken evlendirdiler yaşını büyültüp sonra zaman geçmeden çocuk oldu ama kız sonra boşandı çocuğa da babaanne bakıyor kız sonra başka adamla evlendi çocuk baba tarafında burda tüm suç ailede zaten el kadar kızı evlendirdiler üstüne çocuk yaptırdılar babannesi torununa orospunun çocuğu falan diyormuş o kadar üzüldüm ki etkilendim bu durumdan hormonlardan mı bilmiyorum anne olunca insan daha çok takıyor aşırı etkilendim o çocuğun ne günahı vardı ki