ilaydaunal Kızlar merhaba, 28.haftasında kan uyuşmazlığı iğnesi yaptıran var mı? Nasıl bir uygulama oluyor? İğneden önce veya sonra bebeğe de bakıyorlar mı ultrasonla?
Yazmelegi_ ilaydaunal bende bakmadilar. Sabah erkenden kadın doğuma gittim kan verdim sonuc çıkınca yukarı bi 10 dklık yatış gösterdiler orda forum doldurdum sonra iğneyi vurup gönderdiler. Ha birde benden eşimin kann grubu yazan bir belge istemişlerdi