arminduygu ben daha önce üç kez düşük yaptım hepsi de farklı farklı sebeplerden dolayı bu dördüncü bebeğim ve 37 gün var doğumuma burda insanlara tecrübelerimle birlikte önerileri anlatınca doktor bile söylememiş sen nasıl söylersin sen doktor musun bilmem ne gibi zorbalıkları yaşayanları gördüm bazı doktorlar ilgisiz ve de bilgisizliğyle insanları çok mağdur ediyor bir hasta gider sonra beş tane geri gelir çok da umrunda değiliz yani Allah yardımcın olsun İnşallah değer yükselir kalp atışını da duyarsın bi an önce burda kimse dostumuz da değil düşmanımız da değil ben benim durumumu bizzat yaşayanı görünce daha çok üzülüyorum elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum İnşallah ki değeriniz yükselir stres yapmayın dinlenin