safiyetasdemir Seraymesut merhaba. Bende de ilk yaptığım testte böyle çıkmıştı ben öylesine kontrol amaçlı yapmıştım böyle çıkmasını beklememiştim hiç sonra emin olmak için bir daha yaptığımda ise 1 çizik çıkmıştı ve diğerinin yanlış olduğunu düşünmüştüm. Bunun üzerinden 3hafta sonra falan kan tahlilinde öğrenmiş oldum gebe olduğumu. En iyisi beklemek regl 3-5 gün gecikirse bir daha öyle yapın testi yada kan testi yaptırın
aselinannesi38_ Seraymesut ay masllah baya belli bir güzel anne daha eklendi gözünüz aydın olsun canım
Seraymesut sedefhamile sanki karnında yok 2 ncı gebelik ama ne biliyim sanki ilk kez gebe gibi hissediyorum
agilkaya Kızlar benim testimede bakar mısınız ? 19 kasımda yaptım regle 8 gün varken negatifti. Şimdi 5 gün var markası predictor early. Yanılma payı varmı çok çok silik çıktı ilk 5 dk içinde. Çıplak gözle daha belirgin fotoda dikkatli bakmak gerekiyor.
agilkaya TKumsall evet 19 kasımda yaptım regle 8 gün varken bembeyaz negatifti. Şimdi 5 günüm var silik çıktı çıplak gözle daha belirgin. Elimde bir tane daha test var onuda regl günü yapayım diyorum