gls1310 sen bensinnn 🥹😂 oğlum 5 yaşındaydı kardeş istiyorum diye tutturunca olsun bari dedik, doktor muayenede iki kese görüyorum deyince de beynimizden vurulmuşa döndük. 2 oğlum daha oldu bugün 25 günlük oldular. Büyük oğlum 6 yaşında birinci sınıfa gidiyor. Kardeşlerini seviyor evde olunca bana çokta faydası oluyor ama bazen bebeklerin krizleri tutunca çok zor oluyor ben 2 haftadır tekim. Onun öncesinde de 11 gün yoğun bakımda kaldı bebeklerim hiç destekçim yok eşim hariç hamileliğim baya zorluydu o süreçten şimdiye kadar mutfağı toplamaya çok nadir geçmişimdir. pazar günleri de eşim evdeyken evi süpürür silerdi hala öyle kolay oluyor diyemem ama bi şekilde zaman geçiyor beni en çok zorlayan şey sezaryen doğumdan sonraki süreç oldu hastaneden çıktığım gibi evde uzanıp dinlenemedim sürekli yoğun bakıma gidip geldim bu süreçte sürekli oturur pozisyonda olmaktan kendime bakamamaktan dikişlerim enfeksiyon kaptı ve yumurta büyüklüğünde şişler oluştu. Halada ağrılarım oluyor onlar olmasa süreç benim için biraz daha iyi geçebilirdi. Neyse çok uzun yazdım aklına takılan birşey olursa sorabilirsin.