hghg Eskişehir Ümit Hastanesi’nde doğum yapan var mı memnun kaldınız mı odaları ilgi alaka vs nasıldı parayı hak ediyor mu sizce
Saregamzeee hghg ben yeni başldım gitmeye murat bey e doğumuda orda düşünüyrm ama bilemiyrm odalarını genel ortamını bende merak ediyrm