ecrnkzbngndz merhabalar, bugün ben de adetimin ilk gecikme gününde idrar testi yaptım silik çıkınca kan verdim 27 çıktı . Son adet tarihime göre çok düşük değer korkuttu biraz, ama sizinki de öyleymiş. Geç döllenme mi oluyor? Korkmalı mıyım 😔 Çarşamba günü iki kat oluyor mu diye tekrar test vereceğim