Feyzoliii Şaka maka bitti ama bittiğinin farkında olmayan hala orada yaşamak isteyen minik birileri var yetooooo😅 var mı aynı şeyi yaşadığımız gebeler güç verelim birbirimize
Ozgenur001 Feyzoliii sizin gonderinize yorum yaptıktan 1 saat sonra nişanım gelmişti o geceden beri hala bekliyorum ama hiçbir kıpırtı yok ne yapmaya çalışıyor bu bebeler 😂😂
Feyzoliii Minasoykan oyy maşallah kolaylıkla kucağına al inşallah doktor ne diyor ne zamana kadar bekleyecek
Tufu2 Minasoykan bende yarin 40 oluyorm yarina kadar gelmezse banada yarin suni verilcek ins gerek kalmazda bi cilginlik yapip gelirler sabah 🥹🥹🤲🏻
Feyzoliii Ozgenur001 hadi ya inşallah tez vakitte sağlıkla gelir 🥹insanın zihni yoruluyor düşünmekten ya geldi mi gelecek mi çok stresliymiş bu son demler
Ozgenur001 Feyzoliii kesinlikle öyle pazar gecesi kanama olunca acile gittim direk doktorumda sabahına kontrole çağırdı o gün gittiğimde haftasonuna kadar olur büyük ihtimalle dedi ama 😂😂 bekliyoruz bakalım rabbim hepimize güç kuvvet versin sağlıkla kucağimiza almayı nasip etsin
Tufu2 Feyzoliii evet 39+6 de suni denedik ama bi türlü ne açılma ne ilerleme bebişte kakasını yapmış nabızda düşünce doktor direk sezeryana dondü cuma günü öğleden sonraya Aldık kucagımıza çok sukur
Feyzoliii Tufu2 maşallah Allah analı babalı büyütsün hayırlı olsun💕 çok hırpalandın mı suni de ne kadar maruz kaldın