Damla_111 33 haftalık hamileyim bir sonraki doktor randevum aralığın 3 ünde o gittiğim de nst yaparlar mı 35 haftalık olacağım o zaman
VuslatDemir Damla_111 32 ya da 34 ten sonra baslanıyor diye biliyorum, benim doktorum riskli bi durum yoksa 34 ten sonra baslıyor mesela