Kızlar merhaba, bu ay sürekli ovulasyon testim yapıyorum ama bir türlü t çizgisi c çizgisi gibi koyu olmuyor, neden böyle anlamadım sürekli koyu çıkıyor ama pik olmuyor, bı yorumlar mısınız . 5 numara yazan iki test farklı bir marka ile yaptım acaba teste mi sorun var diye oda aynı koyulukta çıktı sanırım pik degil.
