Kızımın hareketlerini 20.haftada hissetmeye başladım aşırı güçlü ve sert tekmeler atıyordu. Sıçrıyordum resmen. Ama birkaç gündür sadece minik minik pıtpıt lar yapıyor. Hareketlerinin gücü azalmış gibi. Haftaya kontrolüm var endişelendim biraz. Normal midir, neden olur