blgesr ben doğumumu yaptım çokta memnundum nilay hocadan, sizin gibi kadın doktor istemiştim o yüzden nilay hocaya başladım. Çok güler yüzlü muayenelerde sorulara ayrıntılı cevap veriyor, bebeğin güzel fotoğrafını çekmek için uğraşıyor tavsiye ederim