Edum anladim, bilgi icin tesekkur ederim. Ben de doruk ve nev arasinda kalmistim medical park hastane olarak 2 kez isimiz dustu hastane ikisinde de kotu izlenim birakti bizde, hatta biri dogimdu ve cocugu cikarirlarken bebegin omzunu kirdilar bebek iri diye dediler ama ne bileyim hic guven vermiyorlar bana.o yuzden baska hastane arayisina girmistim ama yine de hala dusunuyorum orasi mi olsa diye