Kızlar selam bende 7+5 haftalık gebeyim akşamları ya da gün içerisinde midemde bağırsaklarımda aşırı derecede gaz oluyor ve ağrı yapıyo. Stresten mi yoksa hamilelikten mi sizce? Dün gece çok fazla mide ağrısı yaşadım sanki gaz bombası gibiydi içim hamilelikte normal mi ya