Adaym İlk defa oldu endişelendim idrarda hemoglobin + gösteriyor. Lökosit esteraz da kırmızı. Yaşayan oldu mu ?
Herseydenbiktim Adaym Askim indir onu senden bi hesap istiyor ac hesabını fotoğraf gönder var konuşma kısmında gönder açıkla de detaylı açıklıyor
Sss1947 Uygulamayı yükleyin . Asagıda fotoğraf seç var zaten ordan tahlilerinizin ekran görüntüsünü atın