penbe_karisi canım bende aynısı oldum kaşıntı ve idrarımı yaparken yine gelme hissi vardı yanma oluyordu fitil verdi doktorum 6gunluk birde travazol krem şükür geçti çok kötü bir şey birde sürekli iç çamaşırınizi değiştirin ben öyle yaptım kurtuldum darısı size inşallah