penbe_karisi Selam kizlarr 25 haftalık olduk çok şükür ama bir sorun varrr 2 gün olduu idrari yaparken afedersiniz vajinada kaşıntı oluyor ve sanki hiç yapmamıştım gibi acıyor acaba enfeksiyondan dolayı mı yada mantar falan mı ? Aynı durumu yaşayan varmı acaba ?
Busranur_mnts penbe_karisi tahlili en son ne zaman verdin canım dediklerin enfeksyon belirtisi gibi tekrar bi kontrole git istersen idrar yolu mu vajinal enfeksyon mu bakarlar
Adaym penbe_karisi 25. Hafta sorunu mu bilemedim ama bende yanma kaşıntı yoktu dün idrar tahlili verdim bakteri hemoglobin esteraz lökosit kırmızı çıktı hep
Busranur_mnts penbe_karisi 1 Ay geçmiş canım ya eğer çok sıkıntı çekersen sağlıkocağına git idrara bakarlar en azından fazla ilerlemeden baktırmak iyi olur bol su iç
Busranur_mnts penbe_karisi gebelikte her an her şey olabilir şaşırmıyorum😅 kontrolü bekle sağlıkocağına git bence bi qra bende de enfeksyon çıktı ilk zamanlarda toz ilaç verdi tek seferlik
mamiali Adaym bende 25 haftalık oldum hiç bı şikayetim olmamasına rağmen idrarda enfeksiyon çıktı tek dozluk monurol kullandım 1 hafta sonra tekrar idrar tahlili yapılacak
vanilya_kokusu_ penbe_karisi aşkım geçen ay aynısı başıma geldi ama idrar verdim hiç bisye çıkmadı hala kaşıntım olur arada
anonim51 penbe_karisi canım bende aynısı oldum kaşıntı ve idrarımı yaparken yine gelme hissi vardı yanma oluyordu fitil verdi doktorum 6gunluk birde travazol krem şükür geçti çok kötü bir şey birde sürekli iç çamaşırınizi değiştirin ben öyle yaptım kurtuldum darısı size inşallah