Be1234 benim 1 yaşımda kızım var ve 6 aylık hamileyim ilk doğumumda hep normal doğumu araştırdım hiç sezeryanı araştırmamıştım ki korkuyordum sezeryandan iğne fobim var bide benim neyse acil sezeryana alındım açılmam olmadı erken doğumdu suni sancı işe yaramadı kızımın kalbi yavaşlamaya başladı neyse ameliyathaneye girdim iğne korkumdan 5 6 dk doktorlar yalvarıyor artık korkma hissetmezsin acımıcak falan kızımın kalbi tekrar yavaşlayınca kızıma bişi olcak korkusuyla hemen pozisyonu aldım iğne yapıldı ama ben hissetmedim bile yani korkulucak hiçbişi yok sonda takılmıştı onu çıkarınca da acımadı korkacağın şey ayaklarını hissetmeye başladığında yürüme zamanında o acıyı hissetme o ağrıyı hissetmeye başlicağın zamandan kork 😅