dundar1 Pazartesi kan verecekler buralarda mı heyecan var mı🙂 ben tüp bebek yaptırdım pazartesi kan verme günüm 🙂sabırsızlıkla bekliyorum ya siz?
dundar1 zeynepikra1 evet var göğüste hassasiyet var şişlik hissediyorum ve arada kaşık ve bel ağrılarım oluyor. Siz de mi tüp bebek yaptırdınız. Sizde var mı belirti?
zeynepikra1 dundar1 bende progestandan dolayı transfer yapmadan öncede göğüs hassasiyetim vardı suan sanki hiç tüp bebek yapmamısım gibi hissediyorum