sebnem2026 0,2 ile hemen kalmanız çok mucizevi gerçekten sanırım en iyiside kafa. Kafa rahat olunca galiba hersey daha yokunda gidiyor ve hızlanıyor. 3 senedir stres hayatımdan eksik olmadı geçen ay ve bu ay biraz daha iyiyim inşallah daha da iyi olucam artık çok takmıyorum ama netice olarak gebelik olmadı hiç 3 senedir geçen sene Amh 003 çıktı başka testte de 001 tüp bebekle de olmadı bilmiyorum artık bende saldım gitti