esimaa melikeeeb İnşallah benimki de duyulur 🥹 normal mi duyuldu yoksa vajinal ultrasonla mı acaba sizin
tev Herkesin hamileliği farklı olur o yüzden duymayabılırsın 8. Haftayı bekle doktor der zaten haftaya gel diye kese varsa çokda korkma
esimaa tev ya ben ailemden ayrı yaşıyorum aileye sürprize gideceğiz haftasonu inşallah keseyi gördük de kalp atışını da duysaydık diye yarın bi gideceğim tam 6 hafta oluyor duyulur mu bilmiyorum ama
melikeeeb esimaa normal duyuldu ama ilk gebeliğimde sekizinci haftada duymuştuk yani gebelikten gebeliğe de değişiyor bu korkulacak bir durum yok yani korkmayın bunda duymazsanız bir dahaki kontrolünüzde duyarsınız