deryaozturkk Kızlar ikili tarama yaptırdım düşük riskli çıktı ve lan değerim 2 altında olması gerekirken 2.22 benim yaşayan var mı fetal gönderdim sonuçlanmasını bekliyorum böyle yanılmalar olur mu ikili taramada yaşayan var mı